Organisaties in de flexbranche willen uiteraard de juiste keuzes maken bij het aankopen van producten en diensten. Hierbij is het waardevol om te weten welke partijen door collega’s worden gezien als betrouwbare partners die de voorkeur krijgen, ofwel een welgekozen partner. Het jaarlijkse Partner of Choice onderzoek helpt flexprofessionals bij het maken van de beste weloverwogen keuzes. Normec VRO is trots te kunnen vermelden een Partner of Choice te zijn.
Om het inkoopgedrag binnen de Flexbranche in kaart te brengen, laat vakplatform Flexmarkt ieder jaar een onafhankelijk onderzoek uitvoeren, uitsluitend voor en door diens lezers. Hiermee verkrijgen deze flexprofessionals inzicht in de beste keuzes op het gebied van certificeringen en opleidingen, wet en regelgeving, administratieve- en fiscale dienstverlening, marketing- en employer branding en software voor payroll en front-, back- en midoffice. Normec VRO wordt in dit onderzoek erkend als een uitstekende keuze in de categorie Opleiding en Certificering. Dit mogen wij laten zien met het Partner of Choice keurmerk.
Onze business-unit director Julisa Fereijra-Phelipa is vanzelfsprekend zeer tevreden met deze mooie erkenning. In de levendige flexbranche hebben organisaties te maken met continu veranderende regelgeving en Julisa begrijpt heel goed dat opdrachtgevers dan behoefte hebben aan betrouwbare partners. In een interview met Flexmarkt deelt Julisa haar visie op de meest dynamische branche die zij kent, de uitzendwereld. Lees het volledige interview in het Partner of Choice magazine.